نمایشگاهی از آثار نقاشی محمد طارق حبیبی هنرمند کشور افغانستان با عنوان «تبسم رنگ، هرات من» در نگارخانه رضوان مشهد گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه «تبسم رنگ در هرات من» در نگارخانه رضوان مشهد

به گزارش قدس آنلاین، نمایشگاهی از آثار برگزیده محمد طارق حبیبی نقاش جوان کشور افغانستان با عنوان «تبسم رنگ، هرات من» عصر یکشنبه هشتم مهر ۱۳۹۷ در نگارخانه رضوان مشهد افتتاح شد.

آیین گشایش این نمایشگاه با حضور محمد اورعی رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی، محمد طارق حبیبی و جمعی از هنرمندان و هنردوستان ایران و افغانستان برگزار شد.
حدود ۳۰ اثر نقاشی به سبک‌های رئالیسم و امپرسیونیسم با تکنیک رنگ روغن، آبرنگ و طراحی با مداد، با محوریت میراث تاریخی و فرهنگی و طبیعت زیبا و بکر افغانستان که بیشتر آن‌ها در دو سال اخیر خلق شده در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شده است.
همچنین تابلویی از صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر رضوی و سقاخانه که بیانگر ارادت مردم افغانستان به بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) است، در این نمایشگاه به چشم می‌خورد.
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی در مراسم افتتاحیه نمایشگاه تبسم رنگ، هرات من بیان کرد: محمد طارق حبیبی زیبایی‌های عالم هستی را در این تابلوها به تصویر کشیده است؛ زیبایی‌هایی که ما را به سوی خالق این دنیا رهنمون می‌کند.
محمد اورعی ضمن تقدیر از مسئولان مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی برای برگزاری این نمایشگاه گفت: امیدوارم دوستی دو ملت و دولت ایران و افغانستان پایدار و مستحکم ادامه یابد و این دو کشور بتوانند تغییری در جهان ایجاد کنند.
لازم به ذکر است، این نمایشگاه با همکاری مؤسسه آفرینش‌های هنری آستان قدس رضوی و سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خراسان رضوی دایر شده و تا پنج‌شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۷، از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۶ تا ۱۹، در نگارخانه رضوان مشهد واقع در خیابان کوهسنگی ۱۷، پلاک ۱۶، میزبان علاقه‌مندان است.

منبع: آستان نیوز

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.